Tyle PLN zarobiliśmy w 2014!
0EUR
Tyle zarobił każdy uczestnik!
0ton
Tyle listów dostarczyliśmy!
0szt.
Tyle paczek dostarczyliśmy!

Kilka faktów na temat edycji 2014

• W wakacje 2014 łącznie 66 osób wyjechało z Rekrutio do pracy w Niemczech
  • 34 osoby stanowili mężczyźni, wyjechały z nami także 32 kobiety
  • Zdecydowanie dominującą grupą byli studenci, ale wyjechało z nami także 3 licealistów
  • Uczestnicy wyjazdu reprezentowali takie uczelnie jak: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Uniwersytet Warszawski, Politechnika, Warszawska, Politechnika Gdańska, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Uniwersytet Wrocławski, Politechnika Wrocławska, Uniwersytet Opolski
  • Uczestnicy wyjazdy zostali zatrudnieni w Deutsche Post AG w charakterze listonoszy i kurierów
  • Uczestnicy wyjazdu pracowali w takich miejscowościach jak Wiesbaden, Frankfurt-Höchst, Hochheim, Eltville, Erbenheim, Biebrich, Nordenstadt, Delkenheim, Schlangenbad

Fotorelacja z edycji 2014

[rev_slider fotorelacja2014]

Relacje wybranych uczestników edycji 2014

Ania Polańczyk
Cześć! Jestem Ania Polańczyk i na wyjazd z Rekrutio zdecydowałam się po trzecim roku studiów. Od dawna chciałam wyjechać zagranicę do pracy, ale zawsze przerażała mnie cała strona organizacyjna takiego przedsięwzięcia. Gdy zobaczyłam ofertę Rekrutio na facebooku postanowiłam aplikować. Muszę przyznać, że był to dobry wybór, Mateusz i Piotrek od początku pomogli mi w procesie rekrutacji, załatwieniu formalności, znalezieniu mieszkania i w ogólnym „ogarnięciu” wyjazdu :). Mimo, że praca na poczcie była bardzo ciężka, cieszę się że zdecydowałam się na ten wyjazd. Tylu wspomnień, przygód oraz nowych znajomości nie miałam jeszcze nigdy (np. zaliczyłam swoją pierwszą podróż autostopem i przekonałam się jak to jest prowadzić naprawdę DUŻY samochód 😀 ). Nie dość, że zwiedziłam niezwykle malowniczą część Niemiec (zdjęcie obok jest z uroczego Ruedesheim – polecam!) to także podszlifowałam swój niemiecki i w końcu przełamałam tę nieszczęsną barierę językową ;). Wyjazd z Rekrutio polecam wszystkim tym, którzy nie boją się ciężkiej pracy (za którą dostaną niezłą kasę!) i chcą być pewni, że w razie jakichkolwiek problemów będą mieli do kogo się zwrócić o pomoc.
Anna Polańczyk, Uniwersytet Warszawski
Hej! Na co dzień studiuję finanse i rachunkowość na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. O firmie Rekrutio dowiedziałem się właściwie przez przypadek, przeglądając portale poświęcone nauce języka niemieckiego. Początkowo byłem nieufny perspektywom dobrych zarobków i niezapomnianych przygód, jednak z czasem działania chłopaków w kwestii organizacji wyjazdu utwierdziły mnie w przekonaniu, że warto im zaufać. I tak też się stało… Na moment mogłem wcielić się w rolę prawdziwego Briefzustellera. 🙂 Z jednej strony praca wymagała sporo cierpliwości i odpowiedzialności, z drugiej z kolei, dawała nieocenioną możliwość kontaktu z kulturą i żywym językiem niemieckim, czymś, czego nie doświadczysz, siedząc w ławkach szkolnych. W wolnym czasie zwiedzaliśmy takie miasta jak Bonn, Köln czy Frankfurt, z takimi atrakcjami jak Weinfest włącznie. 😉 Wspomnienia z wyjazdu i pracy na poczcie do dziś wywołują uśmiech na twarzy.
Szymon Grabny, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
SAMSUNG
Stanisław Leskow
Z Rekrutio byłem we Frankfurcie-Hoechst podczas wakacji 2014. Nie sposób nie pochwalić Mateusza i Piotrka za organizację całego przedsięwzięcia, bo wszystko było dopięte na ostatni guzik. Począwszy od wytycznych, jak dotrzeć do pracy, gdzie się stawić etc. poprzez pomoc w przypadku niejasności z Deutsche Post, na bardzo użytecznym poradniku odnośnie zwrotu podatku skończywszy – poziom oferowanych przez Rekrutio usług był zawsze wysoki. Świetny okazał się też pomysł zorganizowanego zwiedzania Niemiec, a wspólne wycieczki wprowadzały doskonałą atmosferę. Trafne okazały się też podawane przez Mateusza i Piotrka opisy zarobków – nasze przeciętne pensje miesięczne bardzo niewiele różniły się od tej, podanej jako maksymalna w 2013r. Wielkim plusem okazała się również możliwość szlifowania swojego niemieckiego. Dwa miesiące w Nadrenii dadzą znacznie więcej niż kilka lat mozolnej nauki w Polsce! Generalnie sam wyjazd, jak i wszystkie inne usługi, oferowane przez Rekrutio polecam z czystym sumieniem. Do zobaczenia w Niemczech!
Stanisław Leskow, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Cześć, nazywam się Kacper, studiuję w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. W zeszłe wakacje pojechałem z Rekrutio do pracy w Niemczech. Jak to się stało? Przypadkowo znalazłem ofertę wyjazdu gdzieś na uczelni, w marcu złożyłem aplikację, odbyłem rozmowę z Mateuszem i.. do końca czerwca czekałem na ostateczną decyzję, (to z powodu dużej liczby chętnych, którzy prawdopodobnie dysponowali lepszym niemieckim niż ja), pozostając w ciągłym (bardzo dobrym) kontakcie z organizatorami. O tym, że pojadę dowiedziałem się na miesiąc przed wyjazdem, więc wszystko działo się bardzo szybko. Przed samym wyjazdem miałem jak każdy dużo obaw, głównie chodziło o kwestie komunikacyjne oraz o szybkie znalezienie odpowiedniego zakwaterowania. Mateusz pomógł mi znaleźć mieszkanie oraz na bieżąco pomagał w rozwiązywaniu problemów formalnych (o ile się pojawiały) z Deutsche Post. Wyjazd okazał się strzałem w dziesiątkę! Oprócz pracy, to świetnie się bawiłem, poznałem znakomitych ludzi z całej Polski, zwiedziłem nowe miejsca. To tamtejszy śródziemnomorski klimat (poważnie) sprzyjał temu, aby poza pracą poczuć prawdziwe wakacje. Dziś z uśmiechem wracam myślami do tamtych wspomnień. Z uśmiechem wracam też do widoku mojego stanu konta po powrocie do Polski:) Kilka rad dla kandydata?Jeśli jesteś gotowy ciężko pracować, chcesz, żeby każdy dzień był nowym wyzwaniem, a do tego jesteś zdeterminowany, wytrwały, zorganizowany i odpowiedzialny to nie zastanawiaj się i tak jak ja wybierz REKRUTIO!
Kacper Starek, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Kacper Starek

Karolina Smakosz
Cześć! Nazywam się Karolina Smakosz (na zdjęciu jestem z prawej strony) i jestem studentką 3 roku w Szkole Głównej Handlowej. Do pracy w Deutsche Post z Rekrutio wyjechałam w zeszłe wakacje. Już wcześniej myślałam o sezonowej pracy za granicą, ale zawsze wydawało mi się to bardzo skomplikowane: wszystkie formalności, jak znaleźć mieszkanie, a jak coś źle zrozumiem? Rekrutio było recepta na wszystkie te problemy, a nawet więcej. Sam wyjazd okazał się super przygodą! Praca listonosza, choć do najlżejszych nie należy, dostarcza całą masę zabawnych anegdotek oraz jest dobrą okazją do poćwiczenia niemieckiego. Bardzo polecam wszystkim, którzy chcą spędzić niezapomniane wakacje, a przy okazji naprawdę dobrze zarobić!
Karolina Smakosz, Szkoła Główna Handlowa
Cześć, nazywam się Wojciech Skrzypczyk. Studiuję Automatykę i Robotykę na Wydziale Mechanicznym Politechniki Wrocławskiej. W zeszłym roku skorzystałem z usług firmy Mateusza i Piotra. Podczas trwającego 2 miesiące pobytu w Niemczech miałem przyjemność pracować jako listonosz w Deutsche Post i korzystać z wszystkich uroków tej pracy (szlifowanie języka niemieckiego, bezpośredni kontakt z ludźmi oraz pobudka wcześnie rano). Poza pracą wraz z resztą listonoszy z Rekrutio spędzaliśmy miło czas, m.in. w Kolonii i we Frankfurcie. Podsumowując, to były pożytecznie spędzone wakacje. Polecam wszystkim Rekrutio!
Wojciech Skrzypczyk, Politechnika Wrocławska
Wojciech Skrzypczyk
Karolina Burzmińska
Rekrutio według mnie to przede wszystkim nieoceniona pomoc za granicą. Świadomość, że w razie jakichkolwiek problemów można od razu się poradzić naprawdę wiele ułatwia 🙂 Oprócz tego atmosfera między ludźmi, którzy razem wyjeżdżają jest niezapomniana i skutkuje nawiązaniem znajomości na długi czas. Śmiało mogę polecić Rekrutio!
Karolina Burzmińska, Uniwersytet Wrocławski
Hej, nazywam się Krystian Woś i w 2014 roku skorzystałem z oferty Rekrutio wyjeżdżając na prawie 3 miesiące do pracy w Deutsche Post. W tym czasie podszkoliłem swój niemiecki, zwiedziłem wiele ciekawych miejsc, poznałem świetnych ludzi no i przede wszystkim dobrze zarobiłem. Co do organizacji wyjazdu i zaangażowania ze strony właścicieli firmy nie mam najmniejszych zastrzeżeń. W razie jakichkolwiek problemów czy niejasności mogłem liczyć na pomoc ze strony Mateusza i Piotrka. Jeżeli masz jeszcze jakieś wątpliwości, nie wahaj się i wybierz Rekrutio. Polecam w 100 procentach!
Krystian Woś, Wyższa Szkoła Bankowa w Opolu
Krystian Woś
Michał Fedorczyk
Witam! Jestem Michał Fedorczyk, studiuję obecnie na magisterce w Szkole Głównej Handlowej. Dzięki współpracy z Rekrutio udało mi się wyjechać już 2 razy do pracy do Deutsche Post. Wyjazdy te owocowały przede wszystkim w dobre zarobki, dzięki którym mogłem spokojnie utrzymać się w czasie studiów. Co zyskasz dzięki współpracy z Rekrutio? Rozwiążą się Twoje kluczowe problemy związane z zamieszkaniem oraz organizacją pierwszych kroków w tej pracy, bo po pewnym czasie, zazwyczaj po tygodniu, sam będziesz odpowiedzialny za wszystkie obowiązki przypisane do stanowiska pracy- musisz pamiętać, że listonosze to bardzo szanowani pracownicy w Niemczech i że często przynosisz do klientów dobre lub złe informacje z sądów, paczki lub inne, często długo wyczekiwane listy. No i oczywiście cała masa Einkaufaktuell- ale wszystkiego dowiesz się na miejscu! Pamiętaj-Herr/Frau Briefzusteller/in der Deutsche Post AG nigdy się nie poddaje – nawet jeśli musi spać obok kogoś kto chrapie lub musi chodzić w pracy z pękniętym śródstopiem :)!
Michał Fedorczyk, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Cześć! Nazywam się Patryk Kowol i studiuję logistykę na Politechnice Opolskiej. Z usług Rekrutio skorzystałem już dwukrotnie, za każdym razem wróciłem do Polski bardzo zadowolony. Dzięki pracy w Deutsche Post poznałem mnóstwo przesympatycznych ludzi, podszkoliłem język niemiecki, świetnie bawiłem się w czasie wolnym, doświadczyłem nowych wyzwań i zarobiłem więcej niż się spodziewałem. Jeśli od wakacyjnej pracy oczekujesz właśnie tego to dobrze trafiłeś. Rekrutio to godna zaufania firma, szczerze polecam!
Patryk Kowol, Uniwersytet Opolski
Patryk Kowol
Krzysztof Hoffmann
Cześć, nazywam się Krzysztof i studiuję na Politechnice Opolskiej. W czasie zeszłych wakacji przez 2 miesiące pracowałem jako listonosz/ kurier w Deutsche Post. Wyjazd z Rekrutio umożliwił mi zarobienie dużych pieniędzy i poznanie wielu nowych ludzi. W wolnym czasie zwiedziliśmy m.in. Frankfurt, Koeln i Bonn. W każdej chwili mogłem liczyć na pomoc założycieli Rekrutio. Praca na poczcie była również świetną okazją do podszkolenia niemieckiego. Polecam skorzystanie z usług Rekrutio wszystkim niezdecydowanym. 🙂